Killingesvindlere
Da Rick uploader en video af Tom, der får hovedet i klemme i Jerrys musehul, går dette klip viralt og Tom bliver gjort til grin af hele kattefællesskabet. Nu må Tom genvinde sit omdømme ved at fange Jerry og ligeledes fange det på video.