Of Lost Things
Jamie er forlover ved det aristokratiske Helwater-palæ og involveres modstræbende i en britisk adelsfamilies intriger. Claire er i Scotland i 1968 og har sammen med Brianna og Roger svært ved at spore Jamies færden gennem historien.