The Bakra
Artemis når endelig frem til Jamaica, hvilket bringer Jamie og Claire meget tættere på deres mål. Under et overdådigt bal på øen støder Fraser-parret på tidligere fæller og gamle modstandere, der truer med at forpurre deres mission.