A Malcolm
Efter at have været adskilt i flere årtier genforenes Jamie og Claire langt om længe, og deres følelsesmæssige og fysiske forhold blusser atter op. Men Jamies nye forretningsforetagende bringer parrets håb om en enkelt tilværelse i fare.