First Wife
Claire vender tilbage til Lallybroch med Jamie, hvor hun får en noget anderledes velkomst, end hun havde ventet. Hun ved ikke, at Jamie har foretaget nogle valg i deres tid fra hinanden, som nu får følger, der vil ramme dem hårdt.