Du Store Kompost
Da Sushi-Mushi knækker den eneste ske, han nogensinde har lavet mad med, beslutter han sig for, at hans dage som kok er talte! Så Mush-Mush og hans venner træder til og kokkererer for alle de andre i stedet - hvor svært kan det være?