Helte-Fælden
Mushlingerne elsker Mush-Mush’s heroiske fortællinger. Men da de kræver at se ham gøre noget der rent faktisk er heroisk, føler Mush-Mush, at han ikke kan bakke ud – og ender med at sidde fast oppe på en klippe.