Min Mudder-Makker
Da Lilit skaber et ‘venskabs-træ’ som viser hvem alle er bedste venner med i Mushby, indser hun, at Muddert ingen venner har overhovedet. Ude af stand til at acceptere dette smutter Lilit af sted for at se om hun kan blive venner med ham.