Fuglekaldet
Kantarella har lavet en fløjte, der kan genskabe den smukkeste lyd i skoven: Nattergalens. Men da fløjten forsvinder, opdager Mush-Mush, Chep og Lilit snart, at den er blevet stjålet af en bille.