Mission: Mudder
Da Fung og Miff ødelægger Mush-Mush’s sjove tunnel-overraskelse, som han har arbejdet på i rigtig lang tid, ønsker han sig, at deres dag også bliver ødelagt. Og det bliver den, fordi de bliver fanget af Muddert!