Den Forsvundne Mushling
For at Mushmor kan få en tiltrængt pause tilbyder Mush-Mush, Chep og Lilit at passe Mushierne, og de forsikrer hende at alt nok skal gå. Men en Mushie popper sig til at blive en Mushling og stikker af. Vores venner finder ham i Mudderts klør!