De perfekte fritter
Chep har set på, mens Sushi-Mushi afprøvede sin nye opskrift på kompostfritter. Da Mush-Mush får lov til at smage en, kan han næsten ikke tro det: Sushi-Mushi har lavet den perfekte frit.