Et Frø-Problem
Mush-Mush’s yndlingsfrø har fået sit hjem overtaget af et firben. Mushpot siger, han ikke må blande sig. Naturen vil bringe sig selv i balance. Men Lilit er så ked af det på frøens vegne, at hun inviterer den tilbage til Mushby, hvor den skaber kaos.