Flyv Storm, Flyv
Chep er skuffet over, at Mush-Mush og Lilit har for travlt med at blad-glide til at spille mos-bold med ham, så han hænger ud med sin nye snudebille-ven i stedet. Men Cheps nye ven skal på træk med alle de andre snudebiller.