Chad løber marathon
Da Chad indser at hans dårlige vaner er ved at smitte af på Clarence, beslutter han sig for at deltage i Aberdales Maratonløb. Men Chad aner ikke noget om hvordan man løber og må få Clarence til at hjælpe sig med træningen!