Hundekongen Clarence
Da Clarences nabo Gale rekrutterer ham til at passe sin hund, ved han det vil blive en leg da han selv mener han er "Hundekongen" og at han ved alt om hunde. Men Gales hund viser sig at være en smule mere krævende end han regnede med.