Et Sumofuldt Sind
Da Jeff finder ud af, at Sumos nye undervisning smitter af på ham, forsøger han at nære denne nye, intellektuelle Sumo! Men vil Clarences pjat og pjank ødelægge Jeffs hårde arbejde?