Talentshow
Clarence afholder en talentkonkurrence i sin baghave så hans venner kan fremvise deres sjove, skjulte talenter. Men da Brady siger, at han ikke har noget talent, sætter Clarence sig for at bevise at alle har noget særligt de kan vise!