Belson får en kæreste
Clarence bliver målløs da han finder ud af at hans "bedste ven" Belson har fået en kæreste der hedder Pipi. Men da han ser deres alt andet end romantiske opførsel, beslutter han at belære dem om hvad kærlighed er for at holde deres forhold i kog.