Video biksen
Clarence, Jeff og Sumo besøger deres lokale videobiks for at leje en bestemt film, men opdager at den er udlejet! De har hver deres idé om hvad de skal leje i stedet og er nødt til at få hjælp af butiksassistenten for at blive enige.