Modelbil
Clarence tilbringer en dag udenfor med sin modelbil, som han kalder Carla. Han bliver overbevist om at Carla selv kan tænke og beslutter sig for at følge hende ud på eventyr. Vil Clarences bil eventyr komme i vejen for det Jeff og Sumo har planlagt?