Tunnellen
Da Clarence kommer til at skubbe Belsons nye computerspil ned i en kloak, går Belson ned i den store underjordiske kloak for at hente det. Da Belson ikke vender tilbage, må Clarence beslutte om han vil gå ned efter ham eller ej.