Alle andre steder end Sumo
Da Clarence indser at Sumo har fået en ny gruppe venner på sin nye skole bliver han jaloux og forvirret. Vil Clarence acceptere et skoleliv uden Sumo, eller udtænke en snedig plan for at få deres venskab til at fungere?