TV på Hjernen
Efter en komedieseriemaraton bliver Clarence til "Clarry", en irriterende, overspillende komedieudgave af sig selv. Det er op til hans venner og familie at hjælpe ham med at blive sig selv igen for ellers ender de med at måtte beholde den nye Clarence.