Velkommen til Zombozo Zonen
I middelalderen, må Team Tennyson anstrenge sig for at husk, at de slet ikke befinder sig i fortiden, men på et slags middelaldermarked, hvor "Kong Zombozo" har hypnotiseret alle gæsterne, så de tror, de lever i fortiden.