Grej på afveje
Efter at have vundet et Sumo slammer mesterbælte, render Ben ind i Kevin, der er i færd med at stjæle Skrammelkassen - og det er ikke det eneste, han tager. Nu må Ben sætte alt på et bræt og sikre sig det tabte.