Her kommer Kevin 11
På det lokale loppemarked forelsker Ben sig i et sjældent Sumo slammer kort, som Kevin til gengæld også gør krav på. Nu er Bens eneste chance at gøre kål på Kevin, der imidlertid introducerer et ellevte og potent rumvæsen.