Firdobbelt op
Ben og Gwen er havnet i Tvillingebyen, hvor de ser frem til at give den lasergas i det lokale laserland - men da Ben bliver sat sammen med Kevin, må de to kamphaner slutter fred for en stund, hvis de vil sikre sejren.