LeGrange Muraille
Under et besøg i Kina, er Ben, Gwen og bedstefar på vandretur på den kinesiske mur, men deres eventyr bliver næsten ødelagt af de to fartdjævle LaGrange og Allan Ethanol, som vil hoppe over det internationale monument.