Et skidt cirkus
Ben gør stor nytte ved en ceremoni på det gamle universitet, hvor Max har gået. Ben bliver tilmed aftenens æresgæst, men da underholdningen viser sig at komme fra Zombozo, er Ben tvunget i kamp mod den onde klovn og en mystisk ny skurk: Pirouette.