Fint skal det være
Ben, Gwen og bedstefar Max rejser nu til Bishopbrook slot for at besøge en fjern slægtning af kongeligt blod. Her løber Ben ind i et ,genfærd, på det hjemsøgte slot, som viser sig at være hans nye rival, Kevin 11.