En bølle fra fortiden
Under et sidste stop ved et stormagasin med legetøj, inden Ben, Gwen og bedstefar Max’s jomfrurejse over Atlanten, render Ben ind i en gammel bølle. Det er Kevin 11, der nu har fået nye kræfter. Han kan forvandle sig til rumvæsner, ligesom Ben.