Sæson for Xingo
Der dukker en ny Xingo-app op på Gwens tablet og Ben kan slet ikke styre sig og aktiverer den straks. Gwen er ikke meget for det og det viser sig også at udløse en fælde, der transporterer Ben til den animerede verden og Xingo til den virkelige.