Irriterende insekter
Team Tennyson rejser til Instituttet for Sindsro for at deltage i yoga og få slappet af, men de opdager at Insekbrødrene også er på stedet. Er de luskede insekter virkelig på ferie eller har de fundet på endnu en dum plan med store konsekvenser?