Toni během svého pátrání po Daymym vystopuje bývalého policistu. Davisova sláva stoupá. Delmond je na turné, zatímco Antoine dře. Janette zvažuje pozastavení činnosti. Albert upozorňuje na nedostatek ubytování. A Bernettes se objeví na přehlídce.