New Orleans se chystá na první karneval od té doby, co město postihl hurikán Katrina. Albert dostává méně slavnostní zprávu od NOPD. Sonny nechává Annie, ať se zařídí po svém. LaDonna si špatné zprávy nechá pro sebe.