Davis najde recept na po-karnevalové blues, Annie udělá rozhodnutí, které si Sonny bere osobně, Antoine se stane LaDonniným nečekaným dobrodincem, Colson varuje Alberta, aby se zabránilo potížím během noci svatého Josefa.