Zatímco Antoine jede navštívit své syny, LaDonna a Toni řeší případ odcizené totožnosti. Sonny přijímá nabídku koncertu v Texasu a opouští Annie. Naopak Albert přijímá pozvání na večeři od Dariusovy tety Loly. Delmond zvažuje výjezd na turné.