Toni se bojí Creightonova hněvu, Albert se dá během noci svatého Josefa dohromady s Indy, Antoine prohraje celou svou výplatu, Davis se snaží přesvědčit Janette, aby neodcházela, a Annie zvažuje své budoucí možnosti.