Na dně, ale naživu. Tak by se dal charakterizovat momentální stav pozounisty Antoina Batisty, který hraje v prvním průvodu v New Orleans od hurikánu Katrina. Během koncertu se setká se svou bývalou partnerkou LaDonnou, která provozuje místní bar.