Soudcovo ultimátum dává naději LaDonně a Tonimu. Antoine má vystoupení na letišti, ale ztratí svého poradce. Davis dostane propustku z vězení. Janette se zabývá svými kuchařskými dovednostmi. A Annie se účastní konkurzu na koncert Cajun.