Albert tlačí na radního, aby znovu zahájil projekty bytové výstavby. Davis požádá několik místních top hudebníků, aby zrušili CD kampaň. Japonský jazzový fanoušek udělá pro Antoina dobrý skutek. Annie nedokáže přijmout Sonnyho hosta.