Relativita triviálních rozhodnutí
Raj je rozladěný z toho, že je jediný mezi svými kamarády, který nemá partnerku. Penny se rozhodne mu najít vhodnou partii a představí mu Emily, dívku, se kterou Raj může – světe div se – mluvit!