Hypotéza o zamoření škůdci
Amy se nemůže rozhodnout, na čí stranu se dá ve sváru Sheldona a Penny. Leonard se mezitím snaží okořenit vztah na dálku s Priyou, která se odstěhovala zpět do Indie.