Rozlučkové fiasko
Howardovy svatební plány jsou ohroženy, když mu kamarádi (a Wil Wheaton) uspořádají rozlučku se svobodou. Poté, co detaily z jeho sexuální minulosti uniknou na internet, Bernadette si sňatek s Howardem rozmyslí.