Misinterpretace namožených slabin
Leonard se vydá na kolegovu svatbu a Amy mu dělá garde. Mezitím se Howard snaží přesvědčit Bernadette, aby po svatbě žili společně s jeho matkou. Na zkoušku s ní mají strávit víkend.