Reflexe odpočtu
Howard Wolowitz se ve finéle páté řady přiblíží k hranicím vesmíru a manželství. Howard a Bernadette se rozhodnou vzít ještě před startem vesmírné mise a parta si musí pospíšit, aby se připravila na svatbu.