Analýza děvkovského reflexu
Pátá série navazuje tam, kde čtvrtá skončila, tedy v momentě, kdy se parta vypořádává s následky noci, kterou společně strávila Penny s Rajem. Zatímco Penny se obává, že navždy poničila vztahy s kamarády, Sheldon se ujímá vedení paintballového teamu.