Finta se třpytivou cetkou
Sheldon se dostane do potíží s Amy, když není dostatečně nadšen jejími aktuálními úspěchy. A na Penny nyní leží úkol naučit Sheldona, jak být lepším partnerem. Howard se zase musí nějak vypořádat s Bernadettinou averzí vůči dětem.