Následky hypotetické katastrofy
Sheldonovy sobecké požadavky donutí Leonarda přehodnotit jejich přátelství. Bude to snad konec smlouvy spolubydlících? Mezitím si Howard vybírá své astronautické jméno, ale kosmonaut NASA Mike Massimino má zcela jiné nápady.